Still going strong!

Det blir inte så mycket tränande just nu, det är så himla mycket annat vi har att stå i så det har liksom lagts åt sidan. Men i morse så hade vi ställt klockan och for iväg på gymmet. Helt ensamma var vi, skönt! Jag körde lite rygg och armar och sen hann jag inte mer då Stefan blev lite blek om nosen och behövde hem och äta. Han har verkligen hög förbränning och blir därför lite känslig, så morgonträning utan frukost innan kan bli lite jobbigt för han.
 
 
Börjar vara svårt att hitta träningskläder, eller främst överdelar, som täcker hela magen. Det där är ett linne som är löst i passformen och ändå rätt långt i vanliga fall, men den där dunderklumpen på framsidan äter liksom upp allt tyg!
Imorgon blir det att fara och simma på eftermiddagen, är två veckor sen sist så vi får väl se om jag ryms i baddräkten eller om det  börjar bli dags för bikinin att träda fram.
 
Med 24 dagar kvar mår jag fortfarande så himla bra så träna är inga problem! Man får helt enkelt bara anpassa träningen efter kulan. Ligga på mage och träna går inte, men det förstår nog dom flesta. Sen kör jag inte alls så tungt, utan även där får magen bestämma vad den orkar med. Ju tyngre övningar ju mer buktryck får man, så därför blir det lätta vikter men fler reps. Simma är inga problem, där är man så lätt så. Promenera går också bra, men även där får man anpassa hastigheten i steget. Fort går man ju inte direkt.
 
Till veckan hoppas jag även kunna avverka säsongens första skidpass, alla spår är ju uppdragna nu så ett varv på dalen skulle passa perfekt, 3km utan backar! Det är bara det att skidorna står inklämda längst in i förrådet, men efter helgen borde det vara löst, då behövs bara lite valla. Jag får hålla tummarna och se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0