5 dagar kvar

Nu börjar det verkligen närma sig! Endast 5 dagar kvar till beräknad födelsedag! Enligt mensen så var det beräknat till imorgon (23e) och jag har ju trott att bebis ska komma då, men nu börjar jag tro att den här bebisen kommer vilja stanna kvar tills efter bf. Men vi får se när det blir dags. Med Elsa hade jag inte minsta känning dagen innan det startade, däremot hade slemproppen släppt i omgångar några dagar tidigare. Men inget sånt än.

För en vecka sen hade jag en vakennatt, vaknade vid 3 och var pigg och kunde inte somna om förän efter 5. Då kom jag på att jag måste hinna sy ett set som bebis kan åka hem från BB i. Höll på att stiga upp där mitt i natten och börja rita mönster och klippa men jag hejdade mig lite. Men på morgonen så började jag rita av en massa mönster och klippa ut dessa och dagen efter kunde jag börja klippa ut i tyget. Sen har jag suttit 3 sena kvällar och sytt och nån kort stund dagtid. Sent måndagkväll var det klart, igår tvättade jag upp det och idag har jag packat ner det i BB-väskan! Är rädd att byxan ska bli tight i magen och att bodyn ska bli nog så lång, men jag är ändå riktigt nöjd med slutresultatet!

(null)
Nu längtar vi efter att se vem som ska fylla ut det här! 

Kommentarer
Postat av: Nicolegex

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


inexpensive. Clothes for babies .constantly
The best products. Child care .constantly
very fast. Footwear without heel .always
inexpensive. Necklaces and pendants .Anytime
fast. Vests . to anywhere in the world




@a

2021-06-16 @ 00:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0