Nyårsafton - Året 2013 i bilder

Januari
 
 
 Mös i Kåbdalis, gjorde smörgåstårta och hade feber för första gången på väldigt många år.
 
Februari
 
  
Formgjöt sulor, fick magsjuka och gjorde 100 armhävningar och 200 situps!
 
Mars
 
  
Fick kallelsen till allergiutredningen, fick ett Gellack startkit av mamma och hälsade på Jennifer i Örebro.
 
April
 

Började på 17-dagars dieten, var på allergiutredning och  tränade och åt nyttigt.
 
Maj
 
  
Var till Riga med NUS, sprang första utomhusmilen och åkte på semester till Turkiet med mina fina flickor!
 
Juni
 
Sprang Vårruset med jobbet, hjälpte till att måla om huset, var med i tidningen Wellness och hade en mysig dag med min nya pojkvän.
 
Juli
 
  
Gjorde proteinpannkakor, vann Fångarna på fortet-tävlingen, besökte Ullared och deltog i Rallarbrännbollen och hade tjejkväll samma kväll.
 
Augusti
 
Åt på nyöppnade Café Storgatan, gjorde äppelchips, var på dop , överraskat en 30-åring och sett en massa film.
 
September
 
  
Sprang Tjejmilen, Åkte på semester till Cypern och var rätt ugglig.
 
 Oktober
 
 
Hörde låten The Fox för första gången, hade en kul helg med Erika, föll för Mr Grey och blev rödhårig.
 
November
 
 
Testade på en yogaklass, köpte längdskidor, överraskade en till 30-åring och plankade i över 5 minuter!
 
December
 
  
Påbörjade min allergivaccination, tränar hårt, fick mina nya glasögon och toppturade med brorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0